myfairytaleneverends.blogg.se

Söndag

Life Permalink1
Söndag, jag har inga planer för denna dag, men jag har precis knåpat ihop en bulldeg och nu ligger den och jäser, hoppas att dom blir bra för att förra gången blev det total fail, haha.
 
Ska nog också på promenad, det är bara 30 grader och det kan man stå ut med, det har varit så sjukt varmt och jag ser frameot hösten. Jag vaknade imorse av att det regnade, det har inte regnat på månader här så det kändes så skönt med äntligen med regn och lite sval vind på det... låter som en gammal tant nu, men det har verkligen varit så sjukt varmt. Aja, nog med vädersnack.
 
Min semester fortsätter, får se om jag och min bf åker någonstans denna vecka som kommer.
 
 
Tog den här bilden för en månad sen, tycker den så vintrig ut av nån anledning.
 
Nej, ska gå och kolla på min deg o hoppas att den jäser.
 
Love S
#1 - - Pauline:

jättefin bild! men håller med att den ser kall ut... märkligt

Svar: Ja eller hur ser kallt ut...
myfairytaleneverends.blogg.se

Till top