myfairytaleneverends.blogg.se

Lördag

Life Permalink1
Godkväll,
 
Jag är så glad över att det inte har vait superhett idag, just därför passade jag på att gå en promenad längs stranden/havet och rensa huvudet lite, påvägen hem passade jag på att handla lite.
 
 
Det fick bli en liten vätskepaus också
 
 
Jag har sett alla era fina kommentarer, jag mår faktiskt bra, för min del handlade om att hamna på botten av botten för att sedan klättra uppåt.
Jag har raderat alla mina gamla inlägg, fick ont i magen när jag läste dom.
 
Nu ska ja ta ut Romeo och kolla på film eller nåt.
 
Love S
#1 - - Netti Starby:

Vad härligt att du kom ut på en promenad idag och det gjorde jag också :-D Kramis

Svar: Ja det var härligt, så skönt att det inte var stekande varmt, Kramis :)
myfairytaleneverends.blogg.se

Till top