myfairytaleneverends.blogg.se

Tidig morgon

Life Permalink5
Godmorgon kl 06:17, kan ite riktigt sova och det blev inte så mycket bloggande igår, gjorde faktiskt inte speciallt igår, gick en promenad igår samt att jag handlade.
HAde en del o göra hemma som tog tid, samt pratade en hel del med syrran.
 
Idag ska jag nog och kolla på en lägenhet, jag har bara till den 15:e sep till o vara kvar i denna lägenhet så jag är lite stressad.
 
Så fina blommorj jag fick häromveckan.
 
Och Romeo njuter av värmen på balkongen.
 
Nu ska jag försöka och sova lite till, sen får vi se vad jag gör innan jag ska gå och kolla på lägenhet.
 
Love S
#1 - - Jennifer:

Förstår att du är stressad, tiden går ju så snabbt. Hoppas du hittar något snart :)

Svar: Ja, fy tiden går verkligen snabbt!!
myfairytaleneverends.blogg.se

#2 - - Anonym:

Låter som en skön dag igår och vilka blommor 😍 hoppas du hittar en bra lägenhet ♥️

Svar: Tack så mycket :))
myfairytaleneverends.blogg.se

#3 - - Netti Starby:

Vad kul att ni ska kolla på en lägenhet och hoppas att den är bra för er! :-D Kramis

Svar: Lägenheten var jättefin, så vi får se om den blir våran, Kram
myfairytaleneverends.blogg.se

#4 - - Anonym:

Fin blogg du har :) var bor du? ser ljuvligt ut :)

Svar: Tack, Jag bor i Spanien :)
myfairytaleneverends.blogg.se

#5 - - Emma Engström:

Blommorna är ju såå fina! <3

Svar: Tack så mycket :)
myfairytaleneverends.blogg.se

Till top